Klantenservice
Veel gestelde vragen
Bestelling & verzending
Bestellingen die voor 16.00 uur bij Hygiene-station.nl binnenkomen en zijn betaald, worden dezelfde dag per POSTNL verstuurd. Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Bestelling(en) na 16.00 uur worden een dag later bij je thuisbezorgd.
Verzendkosten binnen Nederland en België
Wij brengen € 9,95 verzendkosten per bestelling in rekening. Desinfectiezuilen en pakketten boven de 10 kg worden verzonden per koerier. Hiervoor brengen wij € 24,95 verzendkosten in rekening.
Verzending buiten Nederland en België
Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland en België? Dan gelden de daarvoor geldende verzendkosten van POSTNL.
Vooraf betalen, uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt!
Veilig via IDEAL betalen op hygiëne-station.nl
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd en gemakkelijk online aankopen doen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren-omgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Selecteer dan iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
Ook kunt u afrekenen met de volgende betaalmethoden :
- Bancontact
- ING Home Pay
- VISA
- Mastercard
Bestellingen die voor 16.00 uur bij Hygiene-station.nl binnenkomen en zijn betaald, worden dezelfde dag per POSTNL verstuurd. Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Bestelling(en) na 16.00 uur worden een dag later bij je thuisbezorgd.
Verzendkosten binnen Nederland en België
Wij brengen € 9,95 verzendkosten per bestelling in rekening. Desinfectiezuilen en pakketten boven de 10 kg worden verzonden per koerier. Hiervoor rekenen wij € 24,95 verzendkosten in rekening.
Verzending buiten Nederland en België
Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland en België? Dan gelden de daarvoor geldende verzendkosten van POSTNL.
Vooraf betalen, uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt!
Veilig via IDEAL betalen op hygiëne-station.nl
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd en gemakkelijk online aankopen doen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren-omgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Selecteer dan iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
Ook kunt u afrekenen met de volgende betaalmethoden :
- Bancontact
- ING Home Pay
- VISA
- Mastercard
Account
Je kunt je gegevens wijzigen in je account. Ga naar mijn account, onder het kopje ‘adres’ kun je adresgegevens wijzigen en onder het kopje ‘accountgegevens’ kun je de gegevens van jouw account aanpassen.
Je kunt je aanmelden door onderaan de pagina je e-mailadres in te vullen en vervolgens op aanmelden te klikken.
Wanneer je een nieuwsbrief hebt ontvangen kun je jezelf uitschrijven door in de nieuwsbrief onderaan op ‘hier uitschrijven’ te klikken.
Bestellijst
Je bestellijst vind je naast jouw account rechtsboven op de pagina.
De bestellijst is een soort favorietenlijst. Je kunt een bestellijst samenstellen met producten die je het meest gebruikt of bestelt. Deze bestellijst maakt het elke keer opnieuw zoeken naar de juiste producten overbodig. Zo kun je op een snelle manier je vaste producten elke keer opnieuw bestellen.
Je kunt de bestellijst zelf beheren door producten toe te voegen of te verwijderen. Klik op het product dat je graag in je bestellijst wenst. Onder toevoegen aan winkelwagen staat de regel ‘toevoegen aan bestellijst’ als je hier op klikt wordt het product automatisch toegevoegd.
Bezorgen
Bestellingen van artikelen die voor 15.00 uur bij Hygiëne-Station binnen komen en zijn betaald, worden binnen 1-3 werkdagen verstuurd.
Ja, dat kan. Wij versturen jouw bestelling naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces of onder jouw account kun je het afleveradres opgeven. Heb je betaald en wil je het adres nog wijzigen, bel dan snel naar 0314-740326 zodat we dit indien mogelijk nog aan kunnen passen.
Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:0 en 18:00 bezorgd. Zorg ervoor dat je aanwezig bent op de dag van levering. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging dat je bestelling verzonden is.
Ja dat is mogelijk. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 0314 – 740326.
Betalen
Zelfde tekst als al op de website staat
Deze kun je vinden door in je account naar ‘Bestellingen’ te gaan. Klik op de juiste bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden.
Wij werken met het betalingssysteem van Pay.nl Betalingen komen hierdoor correct bij ons binnen en worden meteen verwerkt. Je ontvangt na je bestelling direct een orderbevestiging in jouw mailbox.
Niet tevreden?
Retourneren
U kunt artikelen altijd retourneren. Dit geld voor alle artikelen. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra u de bestelling ontvangen hebt. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van de klant.
Om een retourzending aan te vragen of als u een artikel beschadigd hebt ontvangen, meld u de retourzending aan via info@hygiene-station.nl. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hygiene-station.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Als u de bestelling al betaald hebt, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet betaald heeft, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt.
Bestellen
Wij brengen € 9,95 verzendkosten per bestelling in rekening. Desinfectiezuilen en pakketten boven de 10 kg worden verzonden per koerier. Hiervoor rekenen wij € 24,95 in rekening. Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland en België? Dan gelden de daarvoor geldende verzendkosten van POSTNL.
Als je het juiste product hebt gevonden, klik je op het product. Vul vervolgens het juiste aantal in en plaats het product in je winkelwagen. Vanuit de winkelwagen klik je door tot je uitkomt bij betalen. Als je nog geen account bij ons hebt, kun je je eerst registreren. Heb je wel een account? Dan kun je inloggen. Kies vervolgens de betaalmethode en reken af. Na het bestellen ontvang je direct een bevestiging in je inbox. Heb je een probleem en kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op of geef de bestelling telefonisch of per mail door.
Na het bestellen ontvang je een bevestigingsmail. Heb je die niet gekregen? Dan is jouw bestelling mogelijk niet goed bij ons binnengekomen. Als je via IDEAL hebt betaald, check dan eerst even je bankrekening. Als dat niet het geval is, dan is er iets misgegaan en hebben wij jouw bestelling niet ontvangen. Het makkelijkste is dan de bestelling opnieuw te plaatsen. Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Dat is geen probleem, je kunt een ander afleveradres opgeven.
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het in principe niet meer mogelijk om iets toe te voegen. Proberen kan natuurlijk altijd. Bel of mail en wij proberen de order nog aan te vullen. Meestal lukt dit wel, we kunnen het alleen niet garanderen.
Heb je een verkeerd product besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de order in dat geval nog aan te passen in ons systeem. We zullen dan onze uiterste best doen om dit nog voor verzenden aan te passen. Soms lukt dit helaas niet en zul je het product retour moeten sturen.
Een geplaatste bestelling kan nog geannuleerd worden, bel dan direct naar 0314-740326. Wanneer een bestelling al verzonden is kun je de bestelling retourneren.
Vervelend dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. We horen dit graag, neem dan direct contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen. Telefonisch zijn wij te bereiken op 0314-740326.
Ja dat is mogelijk. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 0314-740326
Wij gebruiken jouw gegevens voor het verzenden van je producten en om eventueel contact op te nemen. Heb je een account aangemaakt? Dan bewaren we jouw gegevens, zodat je de volgende keer eenvoudig een nieuwe of herhaalbestelling kunt plaatsen. Daarnaast gebruiken we jouw gegevens voor het versturen van nieuwsbrieven. Wil je de nieuwsbrieven niet meer ontvangen? Onderin de nieuwsbrief kun je je uitschrijven.
Bestellingen die voor 16.00 uur bij Hygiene-station.nl binnenkomen en zijn betaald, worden dezelfde dag per POSTNL verstuurd. Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Bestelling(en) na 16.00 uur worden een dag later bij je thuisbezorgd.
Verzendkosten binnen Nederland en België
Wij brengen € 9,95 verzendkosten per bestelling in rekening. Desinfectiezuilen en pakketten boven de 10 kg worden verzonden per koerier. Hiervoor rekenen wij € 24,95 verzendkosten in rekening.
Verzending buiten Nederland en België
Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland en België? Dan gelden de daarvoor geldende verzendkosten van POSTNL.
Vooraf betalen, uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt!
Veilig via IDEAL betalen op hygiëne-station.nl
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd en gemakkelijk online aankopen doen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren-omgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Selecteer dan iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
Ook kunt u afrekenen met de volgende betaalmethoden :
- Bancontact
- ING Home Pay
- VISA
- Mastercard
Retourneren
Je kunt artikelen altijd retourneren. Dit geldt voor alle artikelen behalve maatwerk artikelen. De retourtermijn gaat pas in zodra u de bestelling ontvangen hebt. Binnen een week na ontvangst van de producten kun je deze nog retourneren. Een voorwaarde is dat de producten nog ongebruikt zijn en in de originele bijbehorende verpakking zitten.
Neem per mail contact op met onze klantenservice info@hygiene-station.nl vermeld hierbij het ordernummer en welke producten je wilt retourneren. Wij sturen je de retour bon en retour gegevens toe. Retour zendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hygiëne-Station.nl niet aansprakelijk si voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd een traceercode en bewaar deze goed.
We proberen het geld zo snel mogelijk terug te storten als je een product retourneert. Uiterlijk binnen tien werkdagen is het geld teruggestort op je rekening.
Ja. De kosten van een retourzending zijn voor jou als klant zelf. Hebben wij een fout gemaakt? Dan zijn deze kosten uiteraard voor ons.